12.9.13

Πως Λιγα Σταφυλια Μπορουν Να Σ' Αποδιοργανωσουν

Καθομαι ομορφα-ομορφα στη βεραντα. Αναβω μερικα κερια. Τα χω χωσει μεσα στη μαυρη αμμο απ' τη σαντορινη. Κοιταω το φεγγαρι. Δεν ειναι γεματο. Ειναι ομορφο. Καπως θολο. Ακουγεται μουσικη. Καθολου του γουστου μου. Ερχεται εξω το γλυκακι μου. Καθεται στην αλλη μερια του τραπεζιου. Απλωνεται στην πολυθρονα.
"Να παγω ενα απ' τα χαγτακια σου;", ρωταει.
Δεν απαντω. Κλοθογυριζαν σκεψεις στο μυαλο μου και προσπαθουσα να τις κανω φρασεις. Παιρνει. Στριβει τσιγαρο. Φυσικα απ' τον δικο του καπνο. Μη τα ισοπεδωνουμε ολα. Συνεχιζω να σχηματιζω προτασεις στο μυαλο μου.
"Εφαγα λιγα σταφυλια", λεει στα γερμανικα, "και μ' εκοψε η κοιλια μου!"συμπληρωνει στ' αγγλικα.
Εχει και τις ρομαντικες στιγμες του τ' αγορι μου.

Απο εκεινη την στιγμη καθε λεξη εφυγε απο το μυαλο και ξεχασα παντελως τι σκεφτομουν...

4 comments:

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΑΑΑΧΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Anonymous said...

Πολθ βλακας!!!!

Anonymous said...

E i pordh elipse mono

Kyra said...

Δεν οσμηστικα και δεν ακουσα, αλλαααα ποτε δεν ξέρεις μουχαχαχα