10.9.12

Σεπτέμβρης

Τα stringT ειναι τα αγαπημενα μου βρακια. Επισης, γουσταρω να γαμιεμαι και απο τις δυο τρυπες. Ενα πουτσος στο μουνι και ενας στον κωλο. Να μπαινουν και να βγαινουν εναλλαξ. Λειωνω. Ειμαι μονη στο σπιτι. Με το ενα χερι γραφω και με το αλλο χαιδευω το τρυφερο μουνακι, που λεει κι ενα ποιημα. Καυλα. Καυλα. Καυλα. Ηθελα τωρα την τρελλιαρα μου την Ινα, να μου γλειφει τις ρωγες και δυο καυλια να μπαινουν μεσα μου. Καμια φορα γινομαι πολυ... δεν ξερω την καταλληλη λεξη, αλλα καταλαβαινεις φανταζομαι. Ειμαι πολλες προσωπικοτητες ταυτοχρονα. Ειμαι εκεινη που θελει το πρωι να σηκωνεται απο το χαραμα, να μαζευει τις ντοματες απ' το μπαξε, τ' αυγα απο τις κοτες, να ανοιγει φυλλο για πιτες και να φουρνιζει ψωμια. Απ' την αλλη ολα αυτα να γινονται αφου ολη την νυχτα πηδιομουν με τους ομορφοτερους ανθρωπους. Μου αρεσουν οι ομορφοι ανθρωποι. Ομορφια που την καταλαβαινω με ενα δικο μου τροπο. Βεβαια, μου αρεσουν οι ξανθοι ανθρωποι. Αλλα βρισκω να γοητευομαι απο τους παντες. Αυτοι που με γοητευουν τους κρατω για παντα κοντα μου, εκτος αν εχω κανει καμια μαλακια που τους απογιητευσε και φευγουν απο μενα. Με τους γοητευτικους ανθρωπους θελω να πηδιεμαι. Με τραβαει κατι το ζωωδες. Ειμαι παντα σε ερωτικη φαση. Ειμαι παντα ετοιμη για ερωτα. Λιγο να με κοιταξεις με ενα τροπο που δεν περιγραφεται. Λιγο εστω και καταλαθος να μ' αγγιξεις σε μερικα σημεια μου. Λιγο να μου αρεσει το φεγγαρι και να πινω κρασι.
Το θεμα ειναι οτι ειναι Σεπτεμβρης. Το θεμα ειναι οτι θα μεγαλωσω παλι φετος κατα ενα χρονο. Τη μερα των γενεθλιων μου θα κανω αλλο ενα τατου. θα βαλω το καλυτερο στρινγκακι μου και θα πιω ενα ποτηρι κρασι κατω απ΄το ξαναγεννημενο φεγγαρι σε καποια παραλια και θα ονειρευομαι πως ο σεπτεμβρης δε θα ξαναρθει ποτε

4 comments:

Anonymous said...

OMG!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Κανε σεξ αγαπητη μου φιλη με δυο αντρες ταυτοχρονα οσο μπορεις!!!

Γιατι σε λιγα χρονια θα βγει στην εξουσια ο ηγετης Νικος Μιχαλολιακος και τερμα οι συγκεντρωσεις ανω των 2 ατομων!!!

Αιμα Τιμη Χρυση Αυγη!!!

Anonymous said...

A ρε Ιερωνυμε πως σου ξεφυγαν τοσο τα πραγματα;;;

Anonymous said...

ανωνυμε των δυομιση, σα να μου φανηκε οτι δε καταλαβες. μα ειναι δυνατο να επιμενεις σε σχολια ολο το γεναρη;